Kunderna blir så lyckliga!

Vi på Salvia valde snabbt satsa på händelsestyrd kommunikation. Vi använder oss av fyra olika händelsestyrda kampanjer. Särskilt vår födelsedagshälsning har blivit en succé. Bara på ett par månader så har den skapat hundratals lyckliga medlemmar.

Kunderna blir så lyckliga och vi upplever att gåvan gör dem än mer lojala mot oss.

Vi gratulerar våra klubbmedlemmar med en födelsedagsbukett som hämtas av medlemmen i butiken. Trots en kostnad om 40 kr per jubilar upplever vi det som mycket väl investerade pengar!

Våran tanke är att födelsedagsbuketten står framme på kalaset eller festen, att våra medlemmar berättar för vänner och bekanta. Helt enkelt relationsstärkande marknadsföring med en mun till mun-spinoff.

Salvia Blommor, som ligger i Kinna, var en av de första butikerna i Sverige att driva kundklubb med hjälp av FILLits koncept. Klubb Salvia, som är ansluten till Klubb Markbladet, har varit aktiv sedan 2012.</b>

Är du nyfiken på mer information om händelsestyrd kommunikation till dina klubbmedlemmar, var vänlig kontakta din lokalt klubbansvariga på din ort.